Tuesday, January 25, 2011

Ammar dan Ayah

Alhamdulillah, syukur pada Allah kerana kurniakan ibu ammar dan ayah dalam hidup ni...Jodoh dari Allah, ayah adalah yang terbaik buat ibu... :) terima kasih abang coz u complete me :D

Scene 1 - Ibu dukung ammar masuk bilik nak tidurkan dia, sebelah tangan lagi pegang hp yang ada benda gantung yang ada bunyi loceng..
Ayah: Sayang pakai gelang kaki ke?
Ibu: Xdela, ni bunyi loceng kat hp ni..
Ayah: ooo...
Ibu: Kalau pakai gelang kaki kenapa, abang?
Ayah: Macam kucing..hehe..
Ibu: hahaha...

Scene 2
Dalam kereta yang sunyi..tetiba..
Ayah: Apa yang sayang harapkan dari abang?
Ibu: Hmm...(tetiba je abang ni..huhu..nak menguji kot..fikir jap..)hmm...saya harap abang boleh bahagiakan saya dunia akhirat..
Ayah: ok..kalau camtu, kene la jadi org yang soleh dan bertakwa kan..
Ibu: :)
Senyap lagi...
Ibu: Abang, dah lama kita tak gi shopping kan..jom g shopping nanti..hehe..
Ayah: Tu ke yang buat sayang bahagia?
Ibu: Huhuhuhu...

Scene 3
Ibu: Abang, saya dah gemuk ek?huhu..
Ayah: Takla, cam biasa je..
Ibu: Oooo...ek?abang tak kisah ek kalau saya gemuk sangat?
Ayah: Kalau badan cantik melentik pun, kalau masuk neraka tak guna jugak...(siap dgn gaya2..isk)
Ibu: Gulp..huhu..yela..
Baiklah abang, saya cuba jadi isteri dan ibu yang baik ye...

No comments: