Wednesday, January 12, 2011

Karenah Ammar

Bismillah...

:) senyum dulu

Ibu nak rakamkan karenah ammar kat sini..takut ibu lupa, sayang..kalau boleh, ibu nak ingat semua saat manis kita bersama..(tetiba teringat lagu ana rafali, tolong ingatkan aku...lalala) :D

Anak ibu ni dah setahun sebulan..dah macam2 ragam ye..kadang2 wat ibu geram, tapi biasanya buat ibu rasa nak ketawa je..hehe..ammar selalu wat ibu sakit kepala, tapi selalu jugak hilangkan sakit kepala ibu..hehe..baru faham bila org selalu cakap anak ni la racun dan penawar.. :)

Ammar sangat suka mengusik...suka sangat dia kalau dapat buat orang ketawa...ammar suka nak main2 gigit org, dekatkan mulut kat org n tiup sampai bunyi2...hehehe..geli la ibu n ayah sayang...ammar suka sangat bila dapat perhatian org n akan ulang2 perbuatan tu sambil ketawa2..hihi..ontohnya bila kepala dia terhantuk, mesti la ibu risau n cakap "alalala...cian anak ibu ni..sakit ye..xpe2, ammar kuat kan" sambil gosok2 kepala dia..pastu dia gelak2, n sengaja hantukkan lagi kepala dia..hahaha...sabar jela..ayah lak kata "kuat sgt ke kepala ammar tu" hehehe...

Ibu sayang sangat ammar tau...bila nak tidokan ammar, ibu akan cuba jadi seorang ibu yang kelakar sambil gosok2 belakang ammar..kalau gelak2, ammar pun akan gelak2 juga.. :) bila ibu berzikir dodoikan ammar, ammar akan suka, humming sama2..kdg2 tu, siap tepuk tangan..hehe...sedap ye suara ibu...tp bila ibu ni terlebih emo, ammar kene marah gak..huhu...sian anak ibu nangis sedih n mula cari ayah.. :( ammar sangat suka muzik..even ayah n ibu nyanyi ntah pape, ammar akan suka, sambil goyang2 kepala dan badan...

Banyak lagi ibu nak citer..nnt ibu sambung k..sayang ammar..nnt ammar kene sayang adik juga ye.. :)

No comments: