Anniversary? ^_^

Bismillah...

Alhamdulillah, esok genap 4 tahun kami bergelar suami isteri. Entah kenapa kali ni saya rasa gembira sangat nak celebrate anniversary... Tapi kan biasanya perkara yang saya selalu excited nak buat selalu turn out kurang best at lastnya..ehehe..xpela, meh betulkan niat semula... Nak sambut anniversary dengan rasa bersyukur, dengan memandang semua kurniaan nikmat yang Allah berikan kepada kami untuk disyukuri sebanyak-banyaknya...Insya-Allah...juga dengan doa hubungan kami ini sentiasa dalam rahmat, juga dikurniakan kebahagiaan tak bertepi dalam keadaan susah ataupun senang...

Dari last week, saya remind suami tentang hari esok..haha..memang tak malu... :) hubby tanya nak ke mana esok?saya kata nak ke bulan, ke bintang..katanya ke masjid le, ada bulan dan bintang...hehe...kalau ada ceramah ke kat masjid best juga kan..tapi esok hari rabu, ada ke?huhu..bolehla kan..pergi keluar berdua dan pergi ke masjid untuk solat... :) Dalam hati, punya keinginan untuk jalan berdua dalam kehijauan alam..dalam hutan ke..taman burung atau taman rama-rama..Then duduk makan kek red velvet yang saya buat..teringat pula jalan tar di ampang yang banyak monyet tu..jangan dia bawa ke sana sudah le..nanti kek red velvet dirampas monyet2 yang banyak itu...huhuhu...



Esok adalah impian..yang Allah jua tentukan takdirnya..apa jua yang Engkau berikan ya Allah, berilah juga kami hati yang lapang menerimanya supaya semua takdirMu jadi indah dalam pandangan mata hati kami..amin.. :)

Comments

Popular posts from this blog

Kelahiran anakanda ke-2, Muhammad Amirul bin Rahman :)

28 tahun bernafas di bumi Tuhan...